e-Invoicing: Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Με Paperless Connect και [email protected]
Κόστος ανά παραστατικό
0,14-0,17€
κόστος ανά παραστατικό
Πελάτες
11.000+ επιχειρήσεις
πάνω από 40.000 χρήστες
Ασφαλής αποθήκευση και αναζήτηση
Ασφαλής αποθήκευση
και αναζήτηση

Με το e-Invoicing εκδίδετε, λαμβάνετε και διαχειρίζεστε τα τιμολόγιά σας ηλεκτρονικά, σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα. Αρχειοθετείτε αυτόματα τα παραστατικά σας και τα ανακτάτε εύκολα ηλεκτρονικά.

Ηλεκτρονική ανταλλαγή τιμολογίων

Εκδίδετε, στέλνετε, λαμβάνετε και διαχειρίζεστε ηλεκτρονικά τα τιμολόγιά σας με την υπηρεσία Paperless Connect.

Καταργείτε την αποστολή και παραλαβή τους σε έντυπη μορφή.

Κορυφαίος πάροχος e-Invoicing

Η be24 παρέχει τις υπηρεσίες Paperless Connect από το 2012.

Γι’ αυτόν τον σκοπό συνεργαζόμαστε με την Impact, κορυφαίο πάροχο e-Invoicing στη ΝΑ Ευρώπη.

40.000+χρήστες

Σήμερα πάνω από 11.000 επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την υπηρεσία Paperless Connect της Impact με πάνω από 40.000 χρήστες.

Οι επιχειρήσεις που ανταλλάσσουν τιμολόγια συνδέονται εύκολα στην υπηρεσία, που λειτουργεί ως συνδετικός ιστός ανάμεσά τους.

Πιστοποίηση ασφαλείας ISO 27001

Όλη η διαδικασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης υπηρεσία Paperless Connect έχει πιστοποίηση ασφαλείας ISO 27001.

Η αποστολή των τιμολογίων γίνεται αυτόματα και οργανωμένα με ασφάλεια.

Όλα τα είδη παραστατικών

Αρχειοθετείτε και διαχειρίζεστε όλα τα είδη παραστατικών που εκδίδει ή λαμβάνει η επιχείρησή σας.

Δεν χρειάζεται να εκτυπώνετε και να αποθηκεύετε έντυπα παραστατικά.

Αυτοματοποιημένη αρχειοθέτηση

Η αρχειοθέτηση ακολουθεί τις εσωτερικές διαδικασίες σας. Γίνεται αυτοματοποιημένα με την υπηρεσία [email protected] που σας παρέχουμε σε συνεργασία με την Impact.
Υποστηρίζει:
  • Εφαρμογή ροών εγκρίσεων (workflow) για τα εισερχόμενα παραστατικά σε ηλεκτρονική ή/και έντυπη μορφή.
  • Αυτοματοποιημένη επισύναψη στα online αρχειοθετημένα παραστατικά των δελτίων διακίνησης που έχουν υπογράψει οι παραλήπτες.
  • Επιλογή αντιγράφων των παραστατικών που εκτυπώνετε ή/και στέλνετε ηλεκτρονικά με Paperless Connect. Η επιλογή μπορεί να γίνει ανά πελάτη, τύπο παραστατικού ή σημείο παράδοσης.
  • Αρχειοθέτηση ιστορικού αρχείου που έχει εκδώσει η επιχείρησή σας (reverse archiving) με επαναδημιουργία του ιστορικού αρχείου χωρίς ψηφιοποίησή του.

Εύκολη αναζήτηση και ανάκτηση

Μέσα από το ενιαίο περιβάλλον ηλεκτρονικής διαχείρισης του [email protected] κάνετε επίσης:
  • Αναζήτηση και ανάκτηση όλων των παραστατικών που εκδίδετε ή λαμβάνετε, με πολλά κριτήρια, π.χ. ΑΦΜ, επωνυμία ή αξία.
  • Επανεκτύπωση, επισύναψη αρχείου, reporting και άλλες δυνατότητες διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραστατικών σας.
  • Δημιουργία αναφορών ελέγχου (reconciliation) μεταξύ των παραστατικών που έχουν αποθηκευτεί στο εμπορικό ή λογιστικό σύστημα της επιχείρησής σας και των αντίστοιχων παραστατικών που έχουν αρχειοθετηθεί ηλεκτρονικά.

Λιγότερα λειτουργικά έξοδα

Μειώνετε σημαντικά καθημερινά έξοδά σας, αφού δεν χρειάζεται πλέον να δαπανάτε για:
  • Έκδοση και εκτύπωση τιμολογίων. 
  • Κλασέρ και αποθηκευτικές λύσεις για τη φύλαξη των τιμολογίων.
  • Έξοδα για φακέλους, διακίνηση και αποστολή των τιμολογίων σας με courier ή ταχυδρομικά.
Έτσι εξοικονομείτε 4-7€ ανά τιμολόγιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Impact. Επιπλέον, για τον παραλήπτη των ηλεκτρονικών τιμολογίων, το κόστος είναι μηδενικό.

Εξοικονόμηση χρόνου

Όταν εκδίδετε νέο τιμολόγιο, ο πελάτης σας λαμβάνει αυτοματοποιημένο email που τον ενημερώνει να συνδεθεί στο e-Invoicing για να το λάβει.

Λαμβάνετε αυτοματοποιημένες ενημερώσεις σχετικά για την κατάσταση των τιμολογίων σας, π.χ. παραστατικά που δεν έχουν παραληφθεί ή λάθος email.

Έχετε ένα πλήρες ιστορικό σχετικά με το ποιος χρήστης και πότε άνοιξε το τιμολόγιό σας ή τα συνημμένα αρχεία.

Σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο και ευρωπαϊκά πρότυπα

Οι υπηρεσίες e-Invoicing που προσφέρουμε (Paperless Connect και [email protected]) εφαρμόζουν το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα:
  • Ν.4308/2014
  • Κανονισμός 910/2014 της ΕΕ
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι υποχρεωτική για συναλλαγές B2G (Επιχειρήσεις προς Δημόσιο). Σύντομα θα είναι υποχρεωτική και για συναλλαγές B2B (Επιχειρήσεις προς Επιχειρήσεις).

Προστασία περιβάλλοντος

Με την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων με e-Invoicing φροντίζετε και για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησής σας.

Μεγαλύτερη αξία με συνδυασμό υπηρεσιών

Το e-Invoicing προσθέτει αξία στην επιχείρησή σας. Μπορείτε να το αξιοποιείτε μεμονωμένα ή συνδυαστικά με άλλες υπηρεσίες της be24:
  • e-Auctions – για να επιλέγετε τους πιο συμφέροντες προμηθευτές ή αγοραστές με ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς.
  • e-Procurement – για να δημιουργήσετε τη δική σας ηλεκτρονική αγορά με το κύκλωμα προμηθευτών και αγοραστών σας.
  • mybusiness – για να αναλύετε και να παρακολουθείτε εύκολα τα οικονομικά της επιχείρησής σας με έξυπνα εργαλεία ανάλυσης.

Πελάτες μας που κατάργησαν την εκτύπωση τιμολογίων

Ηλεκτρονική τιμολόγηση και αρχειοθέτηση με e-Invoicing της be24 κάνουν οι εταιρείες:
  • Eurobank, η πρώτη τράπεζα που εφάρμοσε την ηλεκτρονική παραλαβή των τιμολογίων της. Διακινεί 20.000 ηλεκτρονικά τιμολόγια τον χρόνο με e-Invoincing και εξοικονομεί 3-10 ημέρες για την παραλαβή τους.
  • Lamda Development ΑΕ για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών που εκδίδει εκείνη και οι θυγατρικές της. Από το 2011 διακινεί πάνω από 20.000 ηλεκτρονικά τιμολόγια τον χρόνο με e-Invoicing, έχοντας καταργήσει την εκτύπωση πάνω από 15.000 αντιγράφων τον χρόνο.
  • Mellon Technologies ΑΕ για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και διακίνηση όλων των παραστατικών που εκδίδει εκείνη και οι θυγατρικές της από το 2014. Το 2018 διακίνησε και αρχειοθέτησε 35.440 ηλεκτρονικά παραστατικά με e-Invoicing, περισσότερα κατά 100% και πλέον σε σχέση με το 2017.
  • Hellenic Environmental Center SA (HEC) για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και διακίνηση όλων των παραστατικών της. Το 2016 η BE24 και η HEC έλαβαν βραβείο Bite Awards για την Ηλεκτρονική Συνεργασία και Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, στην κατηγορία Διαδίκτυο, Internet of Things, Mobility & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Σχέσεις εμπιστοσύνης

Η υποστήριξη που σας παρέχουν οι επαγγελματίες της be24 σε συνεργασία με την Impact μεταφράζεται σε μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας.

Κοινός στόχος μας είναι το ηλεκτρονικό επιχειρείν να γίνεται πιο αποτελεσματικά και η παραγωγικότητα της επιχείρησής σας να αυξάνεται.

0,14-0,17€ κόστος ανά παραστατικό

Για να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες του e-Invoicing χρειάζεστε μόνο πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Το κόστος ενός ηλεκτρονικού παραστατικού κυμαίνεται από 0,14€ έως 0,17€. Διαμορφώνεται ανάλογα με τον όγκο των παραστατικών που διακινούνται στην πλατφόρμα.

Κορυφαίος πάροχος e-Invoicing

Η be24 παρέχει τις υπηρεσίες Paperless Connect και [email protected] από το 2012.

Γι’ αυτόν τον σκοπό συνεργαζόμαστε με την Impact, κορυφαίο πάροχο e-Invoicing στη ΝΑ Ευρώπη.

Η λύση που σας ταιριάζει

Για να καταλάβουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σας, συμπληρώνετε το ερωτηματολόγιο που σας στέλνουμε.

Στην πρώτη μας συνάντηση σας παρουσιάζουμε το e-Invoicing και σας εξηγούμε πώς μπορείτε να τιμολογείτε ηλεκτρονικά.

Συζητάμε πώς καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.

Λύνουμε τις απορίες σας σχετικά με τα χαρακτηριστικά του e-Invoicing και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στην επιχείρησή σας και την προστασία του περιβάλλοντος.

Εκπαίδευση στο e-Invoicing

Εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους σας να τιμολογούν με e-Invoicing:
  • Ρυθμίσεις συστήματος
  • Διαχείριση προσβάσεων
  • Έκδοση και διακίνηση τιμολογίων
  • Αρχειοθέτηση και ανάκτηση

Τεχνική υποστήριξη για εσάς

Μαζί με το e-Invoicing έχετε τεχνική υποστήριξη από την be24 σε συνεργασία με την Impact για ό,τι χρειαστεί να ρυθμίσετε ή να αλλάξετε στην ηλεκτρονική τιμολόγηση.