Μήνυμα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurobank

«Η Eurobank θα είναι διαρκώς παρούσα στο πλευρό των εργαζομένων, πελατών και κοινωνιών που μας εμπιστεύονται».
Φωκίων Καραβίας, Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank

Η χώρα μας και όλος ο κόσμος βρίσκεται μπροστά σε μια πρόκληση χωρίς προηγούμενο. Δεν υπάρχει πια κανείς που να μην έχει συνειδητοποιήσει τη σοβαρότητά της, την έκταση των επιπτώσεών της, το βάρος της απώλειας ανθρώπων πρώτα και πάνω από όλα. Επίσης, το κόστος που συνεπάγεται για την οικονομική δραστηριότητα.

Τα δεδομένα που είχαμε έως και πριν από λίγες μέρες και με τα οποία υπολογίζαμε τις προοπτικές μας, ατομικά και συλλογικά, δεν υπάρχουν πια. Υπάρχει μόνο η νέα πραγματικότητα, στην οποία πρέπει να ανταποκριθούμε, ώστε να περιορίσουμε όσο περνάει από το χέρι μας τις συνέπειες της πανδημίας.

Διπλή πρόκληση

Έχουμε, λοιπόν, μπροστά μας μια διπλή πρόκληση: Να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας και τους ανθρώπους στο στενό περιβάλλον μας, και παράλληλα να δουλέψουμε για να στηρίξουμε τους πελάτες μας και όλη την κοινωνία που δοκιμάζεται. Να μεγιστοποιήσουμε την αυτοπροστασία και ταυτόχρονα να ελαχιστοποιήσουμε τις συνέπειες στην οικονομία. Αυτό είναι σήμερα το χρέος μας. Να είστε σίγουροι ότι και αυτή τη φορά θα το εκπληρώσουμε στο ακέραιο.

Είναι αυτονόητο ότι όλοι πρέπει να συμμορφωνόμαστε απολύτως με τις οδηγίες και τις κατευθύνσεις που λαμβάνουμε από τις αρμόδιες αρχές. Όπως πάντοτε, προτεραιότητα για τη Eurobank αποτελεί η ασφάλεια των εργαζομένων και των οικογενειών μας.

Ως οργανισμός παίρνουμε κάθε επιβεβλημένο, αλλά και δυνατό προληπτικό μέτρο για την προστασία του προσωπικού της Τράπεζας. Είμαστε σε συνεχή επαφή με ομάδα εξειδικευμένων γιατρών που μας καθοδηγούν για κάθε μας ενέργεια.

Μια ειδική τηλεφωνική γραμμή ιατρικής υποστήριξης, στελεχωμένη από ειδικούς, τέθηκε σε λειτουργία για όλο το προσωπικό μας.

Μέτρα ασφαλείας για τα καταστήματά μας

Τα καταστήματά μας, σύμφωνα με τις οδηγίες των κρατικών αρχών, συνεχίζουν να λειτουργούν. Ωστόσο, προχωρούμε στη μείωση του προσωπικού που θα απασχολείται καθημερινά ανά κατάστημα.

Όπως είναι φυσικό και επιβεβλημένο, θα εφαρμόσουμε και τις προδιαγραφές για τη μείωση του αριθμού των πελατών σε αναμονή μέσα στο κατάστημα, ανάλογα και με το μέγεθός του. 

Τηλε-εργασία για τους εργαζομένους μας

Εφαρμόζουμε από σήμερα την τηλε-εργασία για το ένα τρίτο περίπου από το προσωπικό εκτός του δικτύου και για όσο διάστημα απαιτηθεί.

Έχουμε αναστείλει όλα τα επαγγελματικά ταξίδια και συγκεντρώσεις και οι συναντήσεις μας διεξάγονται από μέρες με τα ψηφιακά συνεργατικά εργαλεία που διαθέτει η Τράπεζα. Η τεχνολογία μας δίνει μεγάλες δυνατότητες και θα τις αξιοποιήσουμε πλήρως.

Με ευθύνη προς τους πελάτες μας

Η προστασία της υγείας είναι απόλυτη προτεραιότητα. Δεν μπορούμε, όμως, να παραμελήσουμε την ευθύνη προς τους πελάτες μας, που σήμερα μας έχουν ανάγκη. Και εδώ αξιοποιούμε κάθε διαθέσιμη τεχνολογική ευχέρεια για την εξυπηρέτησή τους.

Η φυσική επαφή είναι ο βασικός δίαυλος μετάδοσης του ιού και ο περιορισμός της το βασικό μέσο για να περιοριστεί και να καθυστερήσει η διάδοσή του. Ήδη προχωρήσαμε σε ένα πλήθος κινήσεων ώστε να πολλαπλασιάσουμε την πελατειακή βάση που εξυπηρετούμε πλήρως με ηλεκτρονικό τρόπο.

Στείλαμε επιστολή σε όλους τους πελάτες μας ενημερώνοντάς τους για τις δυνατότητες που προσφέρει η Τράπεζα για ηλεκτρονικές συναλλαγές από όλα τα δίκτυα, το e-Banking από υπολογιστή και το mobile banking από κινητά τηλέφωνα και tablet. Προχωρήσαμε σε ενημέρωση περίπου 300.000 πελατών μας που διαθέτουν κάρτα εκδόσεως της Τράπεζας αλλά δεν έχουν κωδικούς e-Banking για το πώς μπορούν να τους αποκτήσουν χωρίς να πάνε σε κατάστημα. Και σε άλλους 100.000 πελάτες μας, που δεν διαθέτουν κάρτα, θα στείλουμε τις αμέσως επόμενες μέρες με δική μας πρωτοβουλία και χωρίς φυσικά χρέωση στο σπίτι τους, με κούριερ, κάρτες, ώστε με αυτές να μπορούν να προχωρήσουν αμέσως στην έκδοση κωδικών για ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Τεχνολογική υποδομή για τις επιχειρήσεις

Οι επιχειρήσεις είναι εκείνες που κατεξοχήν δοκιμάζονται ήδη από την πρώτη φάση της πανδημίας και της διατάραξης της κατανάλωσης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η Τράπεζά μας για τους πελάτες αυτής της κατηγορίας διαθέτει μια μοναδική τεχνολογική υποδομή. Το v-Banking για επιχειρήσεις δίνει τη δυνατότητα εκτέλεσης σχεδόν του συνόλου των συναλλαγών της τραπεζικής επιχειρήσεων μέσω της οθόνης του ηλεκτρονικού υπολογιστή σε συνεργασία με το στέλεχος της τράπεζας που χειρίζεται τον αντίστοιχο λογαριασμό.

Θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο την προηγμένη τεχνολογική μας ευελιξία και για τον σκοπό αυτόν από σήμερα κιόλας θα έχουμε 1.000 θέσεις v-Banking διαθέσιμες για την εξυπηρέτηση των πελατών μας

Ισχυρή κεφαλαιακή βάση

Η πανδημική κρίση βρίσκει την Τράπεζα σε ισχυρή θέση. Έχουμε επαρκή ρευστότητα για να στηρίξουμε τους πελάτες μας και είναι βέβαιο ότι και το κράτος και οι ευρωπαϊκές αρχές θα λάβουν μέτρα αντίστοιχα προς το μέτρο του προβλήματος.

Έχουμε ισχυρή κεφαλαιακή βάση και έχουμε πρακτικά ολοκληρώσει την εξυγίανση του ισολογισμού μας.

Κεντρικός ρόλος στη φάση της ανόρθωσης

Για το άμεσο μέλλον, ο αντίκτυπος από την πρόσφατη πανδημία του κορωνοϊού δεν μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια. Το πλήγμα στην οικονομία θα είναι μεγάλο, αλλά η βασική μας εκτίμηση παραμένει ότι η αρνητική επίδραση θα έχει προσωρινό χαρακτήρα.

Σε κάθε περίπτωση, η Eurobank και το τραπεζικό σύστημα θα έχουν κεντρικό ρόλο στη φάση της ανόρθωσης, που ελπίζουμε να έρθει το συντομότερο.

Κανείς μας, κανείς στην Ελλάδα και τον κόσμο, δεν έχει ξαναζήσει τέτοιας έκτασης διατάραξη της κοινωνικής και οικονομικής ζωής σε καιρό ειρήνης. Προστατέψτε πριν από όλα τους εαυτούς σας και τις οικογένειές σας.

Όλοι οι εργαζόμενοι στην Eurobank, την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, το Λουξεμβούργο, θα κάνουμε το καλύτερο για τους πελάτες μας.

Η Eurobank θα είναι διαρκώς παρούσα στο πλευρό των εργαζομένων, των πελατών και των κοινωνιών που μας εμπιστεύονται μέχρι να ξεπεράσουμε και αυτήν τη δοκιμασία.